Internationale Autocross en Stockcar Races.

De Baol Cross op 24 maart 2008.

Jaarlijks vindt de opening van het internationale cross seizoen plaats op tweede paasdag, dat valt dit jaar op Maandag 24 maart - 2e Paasdag.

Ook de 42-ste editie van De Baol Cross wordt weer gehouden op Circuit Eikelenbosch te Baarle Nassau, onder auspiciŽn van de KNAF - de Koninklijke Nederlandse Autosport Federatie.

Aan de start verschijnen wedstrijdrijders die in KNAF-verband de strijd aangaan in de klassen: Standaard, Toerwagens, Keverklasse, Sprint 1600, Sprint 2000 en de Superklasse.

Een traditioneel onderdeel van de Baolcross zijn de regiorijders in de schrootklasse, die in verschillende manches zullen gaan strijden om de dagprijzen. In deze klasse, waar ongeveer 140 rijders aan deelnemen is het al een geweldige prestatie om je te klasseren voor de A-Finale en de winnaar van deze A-Finale kan zich terecht de beste grensstreekrijder uit de regio noemen. Daarnaast kunnen ook de dames gaan strijden tegen elkaar in de schrootklasse en niet te vergeten de Superschroot.

Inschrijvingen vinden plaats bij Grand Café Den Bonten Os te Baarle Hertog op: Zondagmiddag 10 februari 2008 van 14.00 tot 18.00 uur, en op Vrijdagavond 22 februari 2008 van 20.00 tot 22.00 uur.

De Baol Cross op 2e paasdag biedt alle autocrossteams uit Nederland, BelgiŽ, Duitsland en Luxemburg goede testraces voor zowel de coureurs als hun machines ter voorbereiding op het grote sprintwerk de Kampioenschappen van 2007.

De feestelijke uitreiking van de dagprijzen vindt die avond rond 19.00 uur plaats in Grand Cafť Den Bonten Os te Baarle Hertog - info www.denbontenos.be

De organisatie berust bij Autocrossvereniging 'De Baolcross' voor meer informatie zie www.debaolcross.com of bel 013.507.2730.

• Autocross Baarle
  • 18 mei 2008 - aanvang 10.00 u.
  • Entree prijzen:
  • tot 11 jaar gratis, van 12 t/m 15 jaar Ä 4,-